Ajudes per a la contractació de personal investigador en formació de caràcter predoctoral - Ciencia e investigación
Ves enrere Ajudes per a la contractació de personal investigador en formació de caràcter predoctoral
Ajudes per a la contractació de personal investigador en formació de caràcter predoctoral
Acrònim: ACIF
Dates de presentació de sol·licituds: De l'1 al 20 d'octubre del 2015, ambdós inclusivament
- Normativa
- Procediment de sol·licitud
- Correcció d'errades
- Correcció d'errades 2
- Tramitació de la sol·licitud
- En subsanació
Documents que acompanyen la sol·licitud
- Còpia confrontada del títol espanyol de grau, llicenciat, arquitecte, arquitecte tècnic, enginyer, enginyer tècnic o diplomat (document escanejat amb un grandària màxima de 1000k, amb extensió vàlida jpg, jpeg, pdf, doc, zip)
- Currículum de la persona sol·licitant
- Certificat o còpia confrontada de l'expedient acadèmic de la titulació de grau, llicenciatura, arquitectura, arquitectura tècnica, enginyeria, enginyeria tècnica o diplomatura, emés per la secretaria del centre, en què consten els crèdits necessaris per a l'obtenció del títol i la nota mitjana en base 10 (document escanejat amb un grandària màxima de 1000k, amb extensió vàlida jpg, jpeg, pdf, doc, zip)
- Si és el cas, certificat o còpia confrontada de l'expedient acadèmic de la titulació de màster, en què consten els crèdits necessaris per a l'obtenció del títol i la nota mitjana obtinguda en base 10, o dels crèdits cursats, i nota mitjana en base 10, que possibiliten l'accés al programa de doctorat (document escanejat amb un grandària màxima de 1000k, amb extensió vàlida jpg, jpeg, pdf, doc, zip)
- Memòria descriptiva del projecte d'investigació que es pretén realitzar
- En el cas de persones que s'acullen al supòsit establit en la base 3. c), hauran d'aportar fotocòpia del llibre de família i certificat de la vida laboral emés per la Seguretat Social (document escanejat amb un grandària màxima de 1000k, amb extensió vàlida jpg, jpeg, pdf, doc, zip)
- Documentació aportada en altres ajudes d'esta convocatòria
Resolucions
- Resolució de 23 febrer de 2016, de la directora general d'Universitat, Investigació i Ciència, per la qual s'adjudica la dotació econòmica, per a l'exercici pressupostari 2016, als beneficiaris de les ajudes per a la contractació de personal investigador en formació de caràcter predoctoral, Programa VALi+d, concedides en 2013 i 2014 (publicada en la web el 24/02/2016)
- Resolució de 12 d'abril de 2016, de la directora general d'Universitat, Investigació i Ciència, per la qual es tenen per desistides les sol·licituds que figuren en l'annex, presentades a l'empara de la convocatòria d'ajudes per a la contractació de personal investigador en formació de caràcter predoctoral (publicada en la web el 14/04/2016)
- NOTA MITJANA MÍNIMA DE L'EXPEDIENT ACADÈMIC NECESSÀRIA PER A ACCEDIR A LA SEGONA FASE D'AVALUACIÓ DE LES AJUDES PER A LA CONTRACTACIÓ DE PERSONAL INVESTIGADOR EN FORMACIÓ DE CARÀCTER PREDOCTORAL (publicada en la web el 17/06/2016)
- RELACIÓ D'EXPEDIENTS QUE NO HAN SUPERAT LA NOTA MITJANA PONDERADA MÍNIMA, NECESSÀRIA PER A PASSAR A LA FASE B D'AVALUACIÓ (publicada en la web el 17/06/2016)
- Resolució de 16 de juny de 2016, de la directora general d'Universitat, Investigació i Ciència per la qual es concedixen ajudes per a la contractació de personal investigador en formació de caràcter predoctoral (publicada en la web el 17/06/2016)
- Correcció d'errades de la Resolució de 16 de juny de 2016, de la directora general d'Universitat, Investigació i Ciència per la qual es concedixen ajudes per a la contractació de personal investigador en formació de caràcter predoctoral (publicada en la web 13/07/2016)
- Resolució de 21 de juliol de 2016, de la directora general d'Universitat, Investigació i Ciència per la qual s'accepten renúncies i es concedixen noves ajudes per a la contractació de personal investigador en formació de caràcter predoctoral (publicada en la web el 21/07/2016)
- Resolució de 9 de agosto de 2016, de la directora general d'Universitat, Investigació i Ciència per la qual s'autoritza el canvi d'entitat de Rafael González Serrano en les ajudes per a la contractació de personal investigador en formació de caràcter predoctoral (publicada en la web el 01/09/2016)
- Resolució de 5 d'octubre de 2016, de la directora general d'Universitat, Investigació i Ciència, que modifica la resolució de 21 de juliol de 2016, per presentació de renúncies i concessió de noves ajudes per a la contractació de personal investigador en formació de caràcter predoctoral (publicada en la web el 07/10/2016)
DOCUMENTS DE SEGUIMENT
Documents a presentar anualment per al manteniment de l'ajuda. Aquests documents es tramitaran a través dels centres perceptors de l'ajuda:
-
Informe anual de la persona investigadora contractada. (Polseu per a descarregar el model)
-
Informe anual del director/a de la tesi. (Polseu per a descarregar el model)
Documents a presentar a la finalització de l'ajuda, inclosa la renúncia. Aquests documents es tramitaran, en el termini de tres mesos des de la finalització, mitjançant la institució contractant:
-
Informe final de la persona investigadora contractada. (Polseu per a descarregar el model)
-
Informe final del director/a de la tesi. (Polseu per a descarregar el model)
ALTRES DOCUMENTS DE SEGUIMENT
-
Comunicació de baixa per extinció anticipada de contracte. (Polseu per a descarregar el model)
-
Sol·licitud o comunicació general. (Polseu per a descarregar el model)
DOCUMENTS DE JUSTIFICACIÓ DE NOVES CONCESSIONS I RENOVACIONS
-
Certificat de despeses de les ajudes concedides en 2013 i 2014. (Polseu per a descarregar model)
-
Certificat de despeses de les ajudes concedides en 2015. (Polseu per a descarregar model)
-
Relació detallada de les despeses de les ajudes concedides en 2015. (Polseu per a descarregar model)
-
Certificat de despeses de les ajudes concedides en 2016. (Polseu per a descarregar model)
-
Relació detallada de les despeses de les ajudes concedides en 2016. (Polseu per a descarregar model)