Visualització de contingut web

Portfolio Europeu de les Llengües

Novetats

« Ves enrere

RESOLUCIÓ 2019

RESOLUCIÓ 2019

Al llarg dels propers dies es publicarà al DOGV la convocatòria de la RESOLUCIÓ de 5 d'abril de 2019, de la Direcció General de Política Educativa, per la qual es regula la sol·licitud de participació i l'aplicació del Portfolio Europeu de les Llengües i el Portfolio Europeu de les Llengües electrònic, e-PEL (+14), en els centres d'Educació Infantil i Primària, d'Educació Secundària, de Cicles Formatius, de Formació de Persones Adultes i d'Escoles Oficials d'Idiomes de la Comunitat Valenciana, i s'estableixen les condicions per al reconeixement com a activitat de formació del professorat.

Què és i on el sol·licite?

Què és?

DOCUMENTACIÓ PER A LA SOL·LICITUD PER AL CURS 2019-2020

CENTRES DE NOVA INCORPORACIÓ

Accés a OVICE (Disponible en breu)

Annex II (Certificat de l'Acta del Consell Escolar)

Annex III (Certificat de l'Acta del Claustre)

CENTRES JA AUTORITZATS A APLICAR EL PORTFOLIO EUROPEU DE LES LLENGÜES PER LA DIRECCIÓ GENERAL DE POLÍTICA EDUCATIVA

Accés a OVICE (Disponible en breu)

 

El PEL es tracta d'un document en què els que estan aprenent o han aprés una llengua - ja siga en l'escola o fora de l'escola - poden registrar i reflexionar sobre el seu aprenentatge de llengües i experiències culturals. 

El Portfolio conté un passaport de llengües, el titular del qual posa al dia amb certa regularitat. 

El document també conté una biografia lingüística detallada que descriu l'experiènia del titular en cada llengua i que està dissenyat per a guiar l'alumnat en la planificació i avaluació dels progressos. 

Finalment, hi ha un dossier amb exemples de treballs personals que es pot mantindre per a il·lustrar una de les competències lingüístiques. 

Font:Council of Europe