Visualització de contingut web

Jornades i cursos

«V Simposi d'Avaluació Educativa: Lectura i contextos multilingües 2020»

Els dies 28 i 29 de febrer s'ha celebrat a la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport el «V Simposi d'Avaluació Educativa: Lectura i contextos multilingües 2020» i ha versat sobre aspectes fonamentals d'avaluació educativa, com són la comprensió lectora, el multilingüisme i les estratègies per a la seua avaluació.

Aquest simposi forma part d'una sèrie d'activitats organitzades per l'Institut Nacional d'Avaluació Educativa (INEE), amb la col·laboració del Cambridge English Assessment i les diferents administracions educatives.

Les sessions plenàries i tallers han tractat, entre d'altres, els temes següents: el foment de la lectura; la comprensió lectora; multilingüisme; l'avaluació d'idiomes; les avaluacions PISA; avaluació de la lectura; espais lectors i la dinamització lectora aplicada a la realitat actual.

Aquest simposi ha pretés ser un lloc de trobada on compartir els sabers i les pràctiques pedagògiques més innovadores referents a l'avaluació de la comprensió lectora i contextos multilingües, i convertir-ho en un estímul perquè tota la comunitat educativa continue innovant.

El programa estava adreçat a personal docent d'Educació Infantil i Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació de Persones Adultes i EOI.

La participació s'acredita amb 15 hores de formació permanent del professorat certificades pel Ministeri d'Educació i Formació professional (INTEF).

 

Si desitges veure la ponència, de Cristina Novoa, "Biblioteca escolar, motor de la innovació pedagògica en contextos de multialfabetisme" ací disposes del vídeo.

Si desitges veure la Inauguració, les diferents sessions plenàries i les taules redones desenvolupades durant el matí del divendres 28 de febrer de 2020 ací disposes del vídeo.

Si desitges veure les diferents sessions plenàries i la cloenda desenvolupades durant el matí del dissabte 29 de febrer de 2020 ací disposes del vídeo.