Visualització de contingut web

Jornades

 

 

Simposi d'Educació Plurilingüe

València

Palau de les Arts "Reina Sofia"- 5  i 6 de juliol de 2017

 

Portfolio Europeu de les Llengües: Jornada de difusió

València

Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport - 25 de novembre de 2015

   

Alacant

MARQ (Museu Arqueològic Provincial d'Alacant) - 2 de desembre de 2015

  

Enllaços d'interés

Programa Pestalozzi

El Programa Pestalozzi per a la formació contínua del personal educatiu és una activitat organitzada pel Consell d'Europa. Els seus objectius són:

  • Enriquir l'experiència professional i l'horitzó cultural dels educadors i de les educadores europees invitant-los a jugar un paper de multiplicadors.
  • Afavorir l'intercanvi d'idees, informacions i material didàctic així com la creació de xarxes entre educadors de diferents països.
  • Involucrar, de forma més estreta, als educadors amb els treballs del Consell d'Europa sobre educació.

Més informació

Pestalozzi València

Entre el 7 i el 9 de setembre s'ha celebrat a València el taller europeu "Plurilingüisme i desenrotllament de les competències lingüístiques en el segle XXI: impulsant la participació i la cohesió social a través de les ferramentes europees i les TIC."

Els objectius de la jornada eren:

  • El coneixement d'idiomes i cultures per a augmentar la participació i la cohesió social a través de l'ús de ferramentes europees i les TIC (PEL, les xarxes socials en l'educació, etc.)
  • Intercanvi d'experiències i bones pràctiques en l'ensenyament de llengües estrangeres i l'aprenentatge.
  • El desentotllament de les competències lingüístiques permetran als ciutadans a participar millor en una societat multilingüe i multicultural, el que facilita la cohesió social i la inclusió en el mercat laboral.
  • El coneixement de la riquesa i el potencial dels enfocaments plurilingüe i pluricultural de l'educació en el segle XXI.

Este taller ha acollit participants de 15 nacionalitat diferents.

        

II Jornades d'anglés i infantil "Phonics i teatre"

Esta jornada, celebrada a la sala d'actes de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport el 2 de juliol de 2014, ha estat adreçada a professorat d'Infantil i de primer cicle de Primària que impartixen classe en anglés i/o d'anglés.

Els objectius de la jornada eren:

  • Ampliar els coneixements generals del professorat sobre didàctica de l'anglés en Educació Infantil i primer cicle d'Educació Primària.
  • Coneixer mètodes fònics per a l'aprenentatge de la lectoescriptura en anglés.
  • Oferir al professorat d'Educació Infantil i primer cicle d'Educació Primària estratègies, tècniques i recursos per al tractament dels continguts no lingüísitcs en anglés.

   

Enllaços d'interés

Jornades CLIL

Jornades celebrades en la sala d'actes de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport a càrrec de Richard Bradley, assessor per al desenrrotllament professional del Trinity College de Londres

Les sessions han consistit en els diversos vessants de l'enfocament metodològic "aprenentatge integrat de llengües i continguts", desenrotllant aspectes com ara la cognició, la cultura, la comunicació i els continguts i competències bàsiques.

Calendari

  • 23 de gener de 10h a 13h: The motivation tour
  • 24 de gener de 10h a 13h: The A, B, C tour
  • 27 de febrer de 10h a 13h: Drama in to the classroom
  • 6 de març de 16h a 19h: Clil in our educative system (sessió a càrrec del SEL)

 

Enllaços d'interés

Altres jornades

Jornades d'Anglés i Infantil: EINES PER A L'AULA

Jornada celebrada el 4 de juliol de 2013 en la sala d'actes de la Conselleria de Educació, Cultura i Esport, les ponents varen ser Coral George (mètodes fònics),Heather Bonte (unitats per projectes) i Cecilia Martín (recursos per a l'aula).

Els objectius de la jornada foren:

  • Donar la informació necessària sobre els cursos de capacitació.
  • Donar idees i recursos per a fer en anglés part del currículum d'Educació Infantil perquè el decret 127 s'aplicarà en 3 i 4 anys en 2013-14.
  • Proposar mètodes i recursos perquè cada escola trie els que millor se li adapten segons la seua estructura organitzativa.