Organismes

Portals

CICLE FORMATIU: MANTENIMENT I CONTROL DE LA MAQUINÀRIA DE VAIXELLS I EMBARCACIONS (LOE)

CICLE FORMATIU: MÀRQUETING I PUBLICITAT (LOE)

CICLE FORMATIU: MÀRQUETING I PUBLICITAT (LOE)

FAMÍLIA PROFESSIONAL: Comerç i Màrqueting



Grau Superior 2000 hores



QUINES OCUPACIONS POTS EXERCIR

Assistent del cap de producte. Tècnic de màrqueting. Tècnic en publicitat. Tècnic en relacions públiques. Organitzador d'esdeveniments de màrqueting i comunicació. Auxiliar de mitjans en empreses de publicitat. Controlador de cursaje o emissió en mitjans de comunicació. Tècnic en estudis de mercat i opinió pública. Tècnic en treballs de camp. Inspector d'enquestadors. Agent d'enquestes i censos. Codificador de dades per a recerques de mercats.



MÒDULS PROFESSIONALS

Primer curs:

Gestió econòmica i financera de l'empresa.

Polítiques de màrqueting.

Màrqueting digital.

Investigació comercial.

Anglés.

Formació i orientació laboral.

Horari reservat per a la docència en anglés.

 

Segon curs:

Disseny i elaboració de material de comunicació.

Mitjans i suports de comunicació.

Relacions públiques i organització d'esdeveniments de màrqueting.

Treball de camp en la investigació comercial.

Llançament de productes i servicis.

Atenció al client, consumidor i usuari.

Horari reservat per a la docència en anglés.

Projecte de màrqueting i publicitat.

Formació en Centres de Treball.

COM S'ACCEDIX

Accés directe:

(Criteris en ordre de prioritat)

Estar en possessió del títol de Batxillerat LOMQE modalitat BHCS; de Batxillerat LOE modalitat BHCS; de batxillerat LOGSE modalitat: BHCS. De Batxillerat Experimental modalitats BAG, BCHS, o BL; o haver superat l'opció C ó D de COU.

Estar en possessió del títol de Batxillerat LOE /LOGSE. Haver superat el segon curs de qualsevol altra modalitat de Batxillerat Experimental. Tindre l'opció A ó B de COU ó el Preu superat.

Estar en possessió del títol de Tècnic/a de Formació Professional LOE /LOGSE amb prioritat per a qui hagueren superat algun cicle de grau mitjà de la mateixa família professional a què pertanga el cicle a què pretenguen accedir.

Estar en possessió del títol de Formació Professional de Segon Grau o altres titulacions equivalents a efectes acadèmics. Tindre una titulació universitària a la qual es va accedir sense complir cap dels requisits anteriors.

Accés a través de prova:

Sense complir cap dels requisits acadèmics anteriors, tindre 19 anys d'edat o complir-los durant l'any en curs i superar la corresponent prova d'accés.

TITULACIÓ QUE S'OBTÉ: TÈCNIC SUPERIOR EN MÀRQUETING I PUBLICITAT.

El títol de Tècnic Superior en Màrqueting i Publicitat permet l'accés directe als ensenyaments conduents als títols universitaris de grau en les condicions d'admissió que s'establisquen.